U bent op zoek naar een juiste en vakkundige partij voor de werkzaamheden in uw woning. Stop met zoeken en vraag vrijblijvend een offerte aan.
Reken jezelf niet rijk bij bedrijven die een offerte met een zeer aantrekkelijke prijs geven. Hierop staan vaak alleen de reguliere werkzaamheden vermeld. Achteraf komen er dan nog veel verborgen kosten bij waardoor je alsnog veel duurder uit bent. Zo wordt er maar tot een bepaalde hoogte gewerkt en worden onderdelen zoals de zolderkap of trapopgang alleen tegen een meerprijs meegenomen.
Materiaal is vaak niet van dusdanige kwaliteit dat het daadwerkelijk afneembaar is. Het aantal m2 zal zeer gunstig uitvallen waardoor u denkt dat valt mee. Bij de daadwerkelijke uitvoerdatum wordt alles opgemeten en zijn het opeens heel veel meters meer.
Goedkoop = duurkoop gaat in deze situaties dus zeker op.
Via de website kunt u op het aanvraagformulier alle relevante informatie invullen met een beschrijving van de gewenste werkzaamheden, zoals latex spuiten, renovlies aanbrengen of stucwerk. Geef hierbij ook aan voor welke periode dit zal zijn. U kunt ook de plattegrond en/of foto’s toevoegen van de woning.
Nadat wij uw aanvraag hebben ontvangen, maken wij op basis van de door u opgegeven informatie een uitgebreide offerte. Hierin staan onze tarieven vermeld, de producten die we gebruiken en alle overige relevante informatie.
Wij proberen de offerte zo spoedig mogelijk naar u toe te sturen. Soms sturen wij u nog een e-mail voor aanvullende informatie als de informatie via het aanvraagformulier te summier is.
Aanvragen waarbij geen correct telefoonnummer is ingevuld nemen wij niet in behandeling. Wij zijn tenslotte ook telefonisch te bereiken.
Nadat wij u de vrijblijvende offerte hebben toegezonden, zien wij graag uw reactie tegemoet. Ook als u geen gebruik wenst te maken van de offerte. Door de vele aanvragen besteden wij veel tijd en aandacht aan het opstellen van offertes. Daarom stellen wij het zeer op prijs om een reactie terug te ontvangen.
Wenst u gebruik te maken van onze diensten en heeft u nog geen zicht op een uitvoer/opleverdatum? Dan kunnen wij na een bevestiging via e-mail de werkzaamheden in uw woning alvast reserveren onder optie.
Indien de interesse is gewekt in ons voorstel, vernemen wij dit graag. Wij kunnen dan alvast de werkzaamheden onder optie in onze planning vermelden ook als er nog geen concrete datum bekend is. In de tussentijd nemen wij contact met u op om te informeren of er meer bekend is m.b.t. een kijk/meetmoment. Zodra deze bekend is spreken we verder af. In de tussentijd kunt u nadenken over kleuren, de uiteindelijke werkzaamheden etc.
Uw interesse is gewekt door onze offerte. Hierna komen wij kosteloos bij u langs voor een bezichtiging op locatie. Tijdens deze bezichtiging meten wij alle metrages op doormiddel van digitaal meetapparatuur. Deze noteren we en werken wij uit op kantoor. Tijdens dit meetmoment bespreken wij uw wensen en belangrijke aandachtspunten. Verder geven we advies en tips ter voorbereiding van de werkzaamheden.
In nieuwbouwwoningen is een meetmoment vaak niet meteen mogelijk. Wij komen graag langs vanaf het moment waarop dit wel mogelijk is.
Na ons bezoek op locatie werken we de offerte verder uit. Wij proberen de definitieve offerte zo spoedig mogelijk naar u toe te zenden. Alle wensen die u heeft voor de werkzaamheden in uw woning verwerken wij in de offerte zodat u weet waar u aan toe bent. Geen verrassingen achteraf!
Akkoord met de definitieve offerte? Vanaf dat moment kunnen wij de werkzaamheden voor u reserveren in onze planning en bent u gegarandeerd dat we deze in het gewenste tijdsbestek voor u kunnen uitvoeren.
Bij een akkoord op de definitieve offerte hoeft u geen aanbetaling te voldoen. Wij werken op basis van wederzijds vertrouwen. Nadat de werkzaamheden zijn uitgevoerd ontvangt u de factuur.
In de tussentijd houden we contact via de e-mail, WhatsApp of telefonisch. Voor aanvullende vragen kunt u ten alle tijden een e-mail sturen. Graag vernemen wij wanneer we de werkzaamheden kunnen inplannen en starten.
Bij nieuwbouwwoningen is het lastig om een startdatum in te plannen. Het komt zeer vaak voor dat de prognose datum niet gehaald wordt en dat de opleverdatum later wordt dan vooraf is aangegeven. Dit vernemen wij uiteraard zo spoedig mogelijk zodat we nog kunnen schuiven in onze planning.
Voordat wij bij u de werkzaamheden gaan starten, vragen wij u om de ruimtes vrij te maken van meubels, lampen etc. Al deze informatie sturen wij u toe in de definitieve offerte.
Een week voordat de startdatum staat ingepland nemen wij contact met u op om de aankomsttijd door te geven en eventueel de kleuren en wijzigingen te bespreken.
Nadat we bijna klaar zijn met de werkzaamheden, nemen we contact met u op om te vragen of u naar uw woning of pand wilt komen voor de eindinspectie. Nadat alle werkzaamheden tot tevredenheid zijn uitgevoerd geven wij nog de laatste adviezen.
Wij werken niet met een aanbetaling. Nadat de werkzaamheden zijn uitgevoerd, sturen wij u de factuur naar u toe. De factuur verzoeken wij u om binnen 7 dagen te voldoen.
Als u tevreden bent met de werkzaamheden, verzoeken wij u vriendelijk om een review te schijven. Review via Google of Facebook stellen wij zeer op prijs. Verschillende tevreden klanten gingen je voor.